În prezent, Škoda produce vehicule care sunt constituite în proporție de 95% din piese valorificabile și care integrează deja piese din materiale reciclate. 95% din piesele din material plastic ale vehiculului sunt codificate conform standardelor europene, ceea ce permite identificarea cu ușurință a pieselor demontate și optimizarea reciclării acestora. În plus, vehiculele Škoda răspund exigențelor reglementărilor europene privind protecția mediului înconjurător.
Conform Directivei europene 2000/53/CE, privind gestionarea vehiculelor scoase din uz (VSU), transpusă în legislația românească prin Hotărârea de Guvern nr. 2406/2004, modificată prin Legea nr. 212/2015, producătorii de vehicule au obligația de a asigura colectarea VSU prin centre autorizate, fără nici un cost pentru ultimul deținător.*
*În condițiile în care vehiculul este predat complet, cu toate elementele esențiale, conform legii.
Porsche România și-a îndeplinit această obligație, prin crearea unei rețele naționale de centre de colectare a VSU.
Pentru predarea autovehiculului dumneavoastrã scos din uz, trebuie sa va adresati unei societati autorizate pentru colectarea VSU. Colectarea vehiculelor scoase din uz de cãtre societatile din listã se realizeaza conform celor de mai sus, cu exceptia urmatoarelor cazuri: a) Vehiculul scos din uz nu este înmatriculat în România sau ultima înmatriculare a unui astfel de vehicul nu s-a fãcut în România; b) Vehiculul scos din uz a fost înmatriculat temporar în România; c) Vehiculul scos din uz nu mai conþine una sau mai multe componente esentiale, în mod special grupul motopropulsor, trenul de rulare, caroseria, sasiul, catalizatorul sau echipamentele electronice de gestionare a functiilor vehiculului; d) Vehiculului scos din uz i s-au adaugat deseuri. Societatile mentionate în lista au obligatia de a emite ultimului detinator al vehiculului scos din uz un certificat de distrugere, în conformitate cu modelul și conditiile de emitere stabilite prin legislatia existenta în domeniu.