Škoda Connect

Totul despre Škoda Connect

Ce este Škoda Connect?

Află mai multe despre serviciile Škoda Connect și despre cum poți beneficia de ele în viața de zi cu zi.

Activare și reînnoiri

Trebuie să activați serviciile în noul vehicul? Sau Škoda Connect a expirat?

Lista serviciilor disponibile

Nu sunteți sigur ce servicii sunt disponibile în Škoda?

Ce este Škoda Connect?

Află mai multe despre serviciile Škoda Connect și despre cum poți beneficia de ele în viața de zi cu zi.

Activare și reînnoiri

Trebuie să activați serviciile în noul vehicul? Sau Škoda Connect a expirat?

Lista serviciilor disponibile

Nu sunteți sigur ce servicii sunt disponibile în Škoda?

Introducere în serviciile online

Trăiește fiecare zi la maximum! Dacă cumpărați toate sau doar unele dintre pachetele Škoda Connect, vehiculul dumneavoastră va primi o serie de funcții noi.

Pachete Škoda Connect

Serviciile sunt împărțite în pachete logice, bazate pe teme. Fie că doriți să extindeți posibilitățile sistemului de infotainment, să facilitați menținerea stării tehnice a mașinii sau să accesați vehiculul Škoda de la distanță.

Infotainment Online

Astfel, puteți ajunge la destinație în siguranță și confortabil în orice moment. Rutele sunt calculate online și vă ajută să evitați ambuteiajele în trafic. În plus, hărțile sunt actualizate automat. Puteți căuta online în orice moment benzinării, stații de încărcare, parcări și multe altele. căutare.

Care Connect. Servicii online iV

Aceasta include diverse caracteristici pentru Škoda Enyaq iV. Puteți controla sau programa procesul de climatizare (încălzire și răcire) și puteți încărca bateria de la distanță prin aplicația MyŠkoda.

Care Connect: Acces la distanță

rin intermediul interfeței online, puteți accesa cu ușurință Škoda dumneavoastră de oriunde. Vizualizați datele călătoriei, verificați starea actuală a vehiculului sau folosiți claxonul și luminile de avarie pentru a-l găsi mai rapid într-o parcare aglomerată. În funcție de model și de călătoria planificată, puteți, de asemenea, să blocați/deblocați mașina de la distanță și să porniți încălzirea auxiliară.

Care Connect: Servicii Proactive

Pachetul de service proactiv permite autovehiculului dumneavoastră să trimită informații partenerului de service ales dacă, de exemplu, uleiul sau becul defect trebuie schimbat. Cu aplicația MyŠkoda, puteți vizualiza oricând un raport de stare a vehiculului. Dacă aveți nevoie de informații despre vehicul sau asistență rutieră, pur și simplu apăsați butonul de informații/depanare de pe capitonajul plafonului.

Funcții la cerere

Cel mai rapid mod de a obține funcții noi

Serviciile sunt împărțite în pachete logice, bazate pe teme. Fie că doriți să extindeți posibilitățile sistemului de infotainment, să facilitați menținerea stării tehnice a mașinii sau să accesați vehiculul Škoda de la distanță.

Asistent faza lungă

Comutarea între farurile de fază lungă și faza scurtă poate fi obositoare, mai ales dacă conduceți pe distanțe lungi. Când activați asistența fazei lungi (cunoscută și sub denumirea de Auto Light Assist), comutarea se va realiza automat. Astfel, creșteți atât confortul, cât și siguranța generală, deoarece nu veți deranja ceilalți participanți la trafic.

Iluminare ambientală - culori suplimentare

Bucurați-vă de o ambianță în mașină potrivită stării dumneavoastră de spirit. Gama suplimentară de culori pentru iluminarea ambientală extinde oferta la aproximativ 30 de opțiuni atractive pentru iluminarea bordului, a ușilor din față și a spațiului pentru picioare - astfel încât să puteți adapta culoarea exact la gustul dumneavoastră.

Iluminare ambientală - Caracteristici suplimentare

Bucurați-vă și mai intens de condus în modul Sport datorită iluminării ambientale, care se schimbă dinamic în funcție de accelerație. Alte funcții, cum ar fi sincronizarea cu martorul luminos și afișajul când ușile sunt deschise, oferă siguranță suplimentară.

Navigație

Îți lipsește navigarea în infotainment? Le puteți actualiza cu ușurință și puteți adăuga funcțiile de navigație care vă vor face călătoria mai plăcută și vă vor ajuta să ajungeți la destinație fără nicio bătaie de cap.

Recunoașterea semnelor de circulație

Nu mai rata niciodată un semn de circulație! Cu recunoașterea semnelor de circulație, indicatoarele sunt afișate pe Virtual Cockpit și pe sistemul de infotainment. Camera multifuncțională detectează în mod fiabil limitele de viteză, semnalele de depășire și avertizare și chiar semnele suplimentare.

Laura

Aproape toți vorbim cu mașina noastră din când în când. Dar te-ai întrebat vreodată cum ar fi dacă mașina ta ar începe să răspundă? Laura, asistenta noastră lingvistică, face exact asta! Laura îți înțelege instrucțiunile în timp ce poți continua să călătorești în siguranță și relaxat. Începeți o conversație spunând "OK, Laura!".

Apel de urgență

Toate vehiculele nou produse sunt, de asemenea, echipate cu eCall, un serviciu de urgență care vă ajută rapid în caz de accident.

Cum se utilizează apelul de urgență

Sarcina principală a apelului de urgență este de a ajuta imediat. Apelul de urgență este activat imediat atunci când senzorii raportează un accident grav. Mașina stabilește o conexiune audio și de date la un centru de apel de urgență dedicat și transmite informațiile necesare. Se face un apel vocal și clientul este îngrijit până la sosirea ajutorului.

Activare și reînnoire

Activați Škoda Connect sau reînnoiți serviciile expirate.

Activare în doar 3 pași

Pasul 1

Descărcați aplicația MyŠkoda pe dispozitivul mobil printr-un cod QR sau faceți clic pe linkul de mai jos pentru a vizita portalul Škoda Connect.

Pasul 2

Conectați-vă cu ID-ul Škoda sau creați unul nou.

Pasul 3

Introduceți numărul de identificare al vehiculului (VIN) și urmați instrucțiunile pentru a finaliza înregistrarea.

Pasul 1

Descărcați aplicația MyŠkoda pe dispozitivul mobil printr-un cod QR sau faceți clic pe linkul de mai jos pentru a vizita portalul Škoda Connect.

Pasul 2

Conectați-vă cu ID-ul Škoda sau creați unul nou.

Pasul 3

Introduceți numărul de identificare al vehiculului (VIN) și urmați instrucțiunile pentru a finaliza înregistrarea.

Reînnoirea serviciilor

Conectați-vă și verificați ce servicii sunt pe cale să expire în vehiculul dvs.

Tutorialul video pas cu pas vă va ajuta să efectuați reînnoirea ușor și ușor.

Conectați-vă și verificați ce servicii sunt pe cale să expire în vehiculul dvs.

Tutorialul video pas cu pas vă va ajuta să efectuați reînnoirea ușor și ușor.

Voucher de reînnoire

Aceste vouchere sunt disponibile la partenerul dumneavoastră Škoda și conțin un cod răzuibil care poate fi valorificat în magazinul online Škoda Connect pentru o licență anuală și reprezintă o alternativă la metodele de plată anterioare pentru reînnoirea licenței (PayPal, Mastercard/Visa, transfer bancar). Activarea are loc în magazinul  online Škoda Connect sub > Servicii, Aplicații și Funcții > "Am un cod de extensie".

Aplicația

MyŠkoda

Cu noua aplicație MyŠkoda, vă puteți controla întotdeauna mașina oriunde v-ați afla. De exemplu, puteți verifica nivelul de încărcare a bateriei și chiar puteți controla de la distanță funcțiile de încărcare sau puteți monitoriza starea diferitelor părți ale vehiculului dvs.

Aplicații pentru infotainment

Extindeți-vă sistemul de infotainment cu una dintre aplicațiile noastre suplimentare de infotainment pentru a adăuga o altă dimensiune călătoriei dvs.!

Află mai multe

Asistență Škoda Connect

Dacă aveți întrebări despre Škoda Connect, vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență la următoarele date de contact.

Telefon: 00800 80 247 247

E-mail: [email protected]

Puteți găsi mai multe informații despre serviciile Škoda Connect și beneficiile acestora aici.

Škoda Connect include serviciile Care Connect și Infotainment Online. Pentru a utiliza Škoda Connect, este necesar să încheiați un contract separat cu Škoda AUTO, a.s. online. Pentru a utiliza întreaga durată contractuală a serviciilor, vehiculul trebuie să fie înregistrat pe portalul Škoda Connect (www.skoda-connect.com) sau prin intermediul aplicației MyŠkoda în termen de 90 de zile de la preluarea vehiculului. Funcția de apel de urgență este activată din momentul livrării fără înregistrare.

Disponibilitatea serviciilor poate varia în funcție de țară și de modelul și echipamentul Škoda. Aceste servicii sunt disponibile pentru perioada contractuală convenită și pot fi supuse modificărilor de conținut în timpul perioadei contractuale. Infotainment Online poate fi utilizat numai cu un sistem de navigație Škoda. În funcție de modelul și echipamentul Škoda, poate fi necesar acces suplimentar la internet și plan de date, ceea ce va atrage costuri suplimentare. Care Connect (acces de la distanță) este controlat cu aplicația MyŠkoda, care necesită un smartphone (iOS sau Android) cu acces la internet. Vă rugăm să rețineți că, din cauza dezvoltării acestor tehnologii, în special a rețelelor mobile, Škoda AUTO nu poate garanta disponibilitatea constantă pentru utilizarea serviciilor Škoda Connect în toate țările. Posibilele schimbări tehnologice pot duce la indisponibilitatea permanentă a acestora.

Pentru mai multe informații despre Škoda Connect, vă rugăm să contactați dealerul Škoda și online la www.skoda.ro/connect.