Află mai multe despre serviciile Škoda Connect și despre cum poți beneficia de ele în viața de zi cu zi.
Trebuie să activați serviciile în noul vehicul? Sau Škoda Connect a expirat?
Serviciile sunt împărțite în pachete logice, bazate pe teme. Fie că doriți să extindeți posibilitățile sistemului de infotainment, să facilitați menținerea stării tehnice a mașinii sau să accesați vehiculul Škoda de la distanță.
Serviciile sunt împărțite în pachete logice, bazate pe teme. Fie că doriți să extindeți posibilitățile sistemului de infotainment, să facilitați menținerea stării tehnice a mașinii sau să accesați vehiculul Škoda de la distanță.
Toate vehiculele nou produse sunt, de asemenea, echipate cu eCall, un serviciu de urgență care vă ajută rapid în caz de accident.
Sarcina principală a apelului de urgență este de a ajuta imediat. Apelul de urgență este activat imediat atunci când senzorii raportează un accident grav. Mașina stabilește o conexiune audio și de date la un centru de apel de urgență dedicat și transmite informațiile necesare. Se face un apel vocal și clientul este îngrijit până la sosirea ajutorului.
Aceste vouchere sunt disponibile la partenerul dumneavoastră Škoda și conțin un cod răzuibil care poate fi valorificat în magazinul online Škoda Connect pentru o licență anuală și reprezintă o alternativă la metodele de plată anterioare pentru reînnoirea licenței (PayPal, Mastercard/Visa, transfer bancar). Activarea are loc în magazinul online Škoda Connect sub > Servicii, Aplicații și Funcții > "Am un cod de extensie".
Extindeți-vă sistemul de infotainment cu una dintre aplicațiile noastre suplimentare de infotainment pentru a adăuga o altă dimensiune călătoriei dvs.!
Dacă aveți întrebări despre Škoda Connect, vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență la următoarele date de contact.
Puteți găsi mai multe informații despre serviciile Škoda Connect și beneficiile acestora aici.
Škoda Connect include serviciile Care Connect și Infotainment Online. Pentru a utiliza Škoda Connect, este necesar să încheiați un contract separat cu Škoda AUTO, a.s. online. Pentru a utiliza întreaga durată contractuală a serviciilor, vehiculul trebuie să fie înregistrat pe portalul Škoda Connect (www.skoda-connect.com) sau prin intermediul aplicației MyŠkoda în termen de 90 de zile de la preluarea vehiculului. Funcția de apel de urgență este activată din momentul livrării fără înregistrare.
Disponibilitatea serviciilor poate varia în funcție de țară și de modelul și echipamentul Škoda. Aceste servicii sunt disponibile pentru perioada contractuală convenită și pot fi supuse modificărilor de conținut în timpul perioadei contractuale. Infotainment Online poate fi utilizat numai cu un sistem de navigație Škoda. În funcție de modelul și echipamentul Škoda, poate fi necesar acces suplimentar la internet și plan de date, ceea ce va atrage costuri suplimentare. Care Connect (acces de la distanță) este controlat cu aplicația MyŠkoda, care necesită un smartphone (iOS sau Android) cu acces la internet. Vă rugăm să rețineți că, din cauza dezvoltării acestor tehnologii, în special a rețelelor mobile, Škoda AUTO nu poate garanta disponibilitatea constantă pentru utilizarea serviciilor Škoda Connect în toate țările. Posibilele schimbări tehnologice pot duce la indisponibilitatea permanentă a acestora.
Pentru mai multe informații despre Škoda Connect, vă rugăm să contactați dealerul Škoda și online la www.skoda.ro/connect.