Update Soft Over-the-Air

Întrebări frecvente - înainte de actualizare

Care sunt cerințele pentru furnizarea cu succes a unei actualizări Over-the-Air către mașina mea?

1. Autovehicul online - când autovehiculul tău este în funcțiune, asigură-te că lampa modulului SOS din consola din plafon este verde. Dacă este, înseamnă că autovehiculul tău este "online" și poate comunica cu serverele Škoda.

2. Utilizator principal activ - asigură-te că autovehiculul tău are alocat un utilizator principal. Dacă nu, te rugăm să adaugi seria de șasiu a autovehiculului în Garajul tău din MyŠkoda app și să urmezi pașii propuși. Poți urmări de asemenea tutorialul video aici.

3. Acoperire rețea - deoarece actualizările Over-the-Air sunt furnizate autovehiculului tău prin serviciile Škoda Connect, acoperirea rețelei mobile este esențială pentru ca o actualizare să se realizeze cu succes. În cazul în care conectarea la rețea devine limitată după începerea procesului, actualizarea va fi reluată automat după ce conexiunea la rețea devine disponibilă din nou. Poți verifica nivelul semnalului autovehiculului tău pe afișajul principal Infotainment.

De ce nu am primit încă nici o notificare de actualizare?

Actualizările sunt lansate în etape pentru toate autovehiculele aflate în exploatare. Vei primi o notificare în autovehicul imediat ce actualizarea devine disponibilă pentru autovehiculul tău.

Am șters din greșeală notificarea conform căreia actualizarea este pregătită de instalare. Cum navighez înapoi?

Oprește autovehiculul și vei vedea notificarea în ecranul de rămas bun (buton "Actualizare disponibilă").

Pot instala actualizarea fără o conexiune de date?

Nu, chiar și după ce descărcarea a fost finalizată, vei avea nevoie de semnal suficient pentru instalarea efectivă. De exemplu, dacă îți parchezi de obicei autovehiculul într-o parcare subterană, este posibil ca instalarea să nu funcționeze. Este necesară o conexiune de date.

Există un nivel minim de încărcare necesar pentru o actualizare Over-the-Air?

Bateria de înaltă tensiune trebuie să fie încărcată cel puțin 50% pentru pornirea instalării.

Ce caracteristici sunt furnizate odată cu cea mai recentă actualizare Over-the-Air?

Pentru Enyaq iV, noile caracteristici vor fi explicate în Notele de publicare. Acestea vor fi disponibile la Informații suplimentare, pe ecranul tău Infotainment, înainte și după finalizarea actualizării.

Pot selecta ce actualizări Over-the-Air doresc să instalez în mașina mea și să omit altele?

Nu, nu poți. Optimizările software sunt adesea premise pentru toate actualizările viitoare, astfel încât toate actualizările Over-the-Air sunt importante. Chiar și actualizări minore pot introduce optimizări cruciale necesare pentru actualizări viitoare care oferă noi caracteristici pentru autovehiculul tău. Nu poți recepționa o actualizare Over-the-Air nouă până când actualizările anterioare care așteaptă instalarea nu au fost finalizate.

O actualizare Over-the-Air costă?

Nu, toate actualizările Over-the-Air sunt gratuite pentru clienții noștri.

Pot alege să nu primesc actualizări Over-the-Air?

Nu, însă poți amâna o actualizare. Pentru a face acest lucru, nu trebuie decât să apeși pe Anulare pe ecranul tău Infotainment, după ce ți s-a solicitat să instalezi actualizarea software. Dacă te răzgândești, poți porni actualizarea în orice moment prin intermediul ecranului de rămas bun, după ce îți oprești mașina.

Garanția pentru autovehicul va expira dacă nu instalez actualizările?

Nu, garanția pentru autovehicul va rămâne neafectată.

Întrebări frecvente - în timpul actualizării

Pot porni o actualizare din aplicația MyŠkoda?

Nu, actualizarea poate fi pornită numai din autovehicul. În prezent, instalarea nu poate fi executată de la distanță.

Pot întrerupe procesul de instalare a actualizării dacă am nevoie să mă deplasez cu autovehiculul în timp ce acesta se derulează?

Nu, odată instalarea pornită, aceasta nu poate fi întreruptă sau oprită. Întreruperea procesului de instalare ar putea provoca probleme grave și ți-ar putea imobiliza autovehiculul. Recomandăm programarea actualizării la un moment la care nu plănuiești să-ți utilizezi autovehiculul, de ex. peste noapte.

Am uitat ceva în mașină, însă actualizarea este deja în curs de instalare. Pot descuia mașina și mă pot apropia din nou?

Da, poți descuia mașina și te poți apropia în timpul procesului de actualizare. Dacă însă faci acest lucru în primele 10 minute ale actualizării, trebuie să încui mașina din nou rapid (în interval de 2 minute). După primele 10 minute, se vor aplica numai restricții funcționale standard. Recomandăm reducerea la minim a potențialelor întreruperi în timpul procesului de actualizare, pentru a asigura finalizarea cu succes.

Am revenit la mașină după intervalul de instalare estimat, însă actualizarea nu s-a încheiat încă. Ce trebuie să fac?

Dacă poți vedea bara de progres pe ecranul Infotainment, actualizarea este încă în curs și nu poți conduce mașina. Uneori, este posibil ca bara de progres să mai fie vizibilă și după scurgerea intervalului de instalare estimat. În acest caz, recomandăm să mai aștepți 10-15 minute în plus. Dacă actualizarea tot nu este finalizată, te rugăm să contactezi partenerul de service Škoda preferat pentru asistență.

Îmi pot încărca autovehiculul în timp ce o actualizare se instalează?

Nu, autovehiculul nu poate fi încărcat în timpul instalării. Te rugăm să oprești încărcarea (dacă era în curs) și apoi să pornești instalarea actualizării. Pentru a finaliza cu succes actualizarea Over-the-Air, te rugăm să te asiguri că nivelul de încărcare este de cel puțin 50%.

Va funcționa My****Škoda în timpul actualizării****?

În timpul actualizării, MyŠkoda va afișa date anterioare începerii procesului de instalare. Reține și că în prezent nu este posibilă urmărirea stării actualizării utilizând aplicația MyŠkoda. Odată ce actualizarea este finalizată, datele din MyŠkoda vor fi reactualizate.

Actualizarea nu s-a instalat cu succes? Cum procedez?

Dacă actualizarea Over-the-Air este încă disponibilă, vei primi o notificare în autovehicul pentru a reporni procesul de instalare. În caz contrar, te rugăm să contactezi linia de informații prin intermediul butonului "i" din modulul tău de plafon sau să întrebi partenerul de service Škoda cum să procedezi.

Cum sunt utilizate datele mele în timpul unei actualizări Over-the-Air?

Pentru a finaliza o actualizare Over-the-Air, Škoda trebuie să colecteze numărul unic de identificare autovehicul (VIN), starea de conectivitate și versiunea software a autovehiculului și consimțământul exprimat în autovehicul pentru descărcarea și instalarea de software. Škoda nu colectează și nu stochează alte informații personale pentru acest proces.

Škoda utilizează aceste informații: (a) pentru a asigura descărcarea software-ului corect și a asigura faptul că instalarea s-a realizat cu succes; (b) pentru a păstra o înregistrare a software-ului instalat asociat cu autovehiculul; și (c) pentru a documenta consimțământul utilizatorului principal pentru începerea actualizării Over-the-Air.

Škoda utilizează aceste date în conformitate cu declarația de confidențialitate de la adresa: https://www.skoda-auto.com/other/personal-data

Întrebări frecvente - după actualizare

De ce nu există modificări vizibile după actualizare?

Uneori actualizarea Over-the-Air îmbunătățește numai funcții sau sisteme din fundal.

Actualizarea Over-the-Air este finalizată. Ce fac acum?

După ce actualizarea Over-the-Air este finalizată, nu mai trebuie să întreprinzi nicio altă acțiune. Mașina ta are acum instalat cel mai recent software și poți continua să o utilizezi în mod normal. Nu trebuie decât să pornești mașina și să te bucuri de caracteristicile actualizate și de optimizări.